Get up

Okej!;p jag har verkligen lust att skriva nått ,men kan verkligen inte komma på nått! ;p kan väl kanske fortsätta på det jag skrev tidigare, lite om mitt liv, så här kommer det:
 
Vi har ännu inte hittat min pappa, han bor nog inte i Sverige längre. (Han är nämligen från Italien.) Men jag och min mamma försöker fortfarande leta efter han. Jag vill så gärna hitta han, det känns som om jag saknar han fast jag aldrig har träffat han. Men jag vet inte, mamma känner han inte heller.  Dom träffades på en bar i Rom och vips så var jag på väg.

Tänkte berätta lite mer om min barndom senare !:)
Men nu ska jag gå också sova, ska upp tidigt, ciao.

n

feelthis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0