He kissed my lips

Hej bloggen! (: Har inte skrivit på ett tag ,men det har verkligen hänt mycke sen jag skrev sist! :D och jag är så lycklig nuförtiden<3 Och jag kanske ska berätta , (:

Men det var så här, i går så satt jag och Henrik ute vid skolan och snackade lite om allt mellan himmel och jord,
och så helt plötsligt så kollade han på mej allvarligt. Och jag tänkte, att är det nått fel på mej, men så böjde han sig fram och kysste mej. Asså gud, jag trodde jag skulle dö, <3Det var väldens bästa kyss, och kyssen gjorde mej helt varm och helt stum. Så efteråt så log han och jagbara glodde på han, jag såg säkert ut som en fågel holk. Men sen så kom ja på att ja bara glodde så jag log,. Han tog sedan min hand och ba: Jag älskar dej, inte bara som vän. Asså jag blev så lycklig att ja kastade mej i hans famn och viskade i hans öra,jag älskar dej med. Gud, det var det bästa som någonsin hänt mej, så nu ärjag och Henrik tillsammans, och jag hoppas verkligen att det kommer hålla tills vi blir gammla och dör<3

Men nu ska jag dra till Henrik<3 ni får hare så gött !:p pusss,

ad

....n

feelthis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0