Im In Love

Hej Bloggen! :) Kom just hem, har varit ute med Henrik hela dagen, och det har varit fantastiskt. Vi har typ bara gått runt och kollat på lite, och så for vi ner till havet  och satt där och snackade lite. (Var länge sen jag snackade så mycke med Henrik,<3 ) Sen for vi hem till han och såg lite film. :'D sen for jag hem ;p Asså gud, ;o jag tror jag håller på att bli kär i min bästis , :'D jag vet inte om han gillar mej på samma sätt, har aldrig känt den känslan när jag är med han förutom idag. så det är nog kärlek som håller på att växa inom mej, ska nog fösöka att berätta för han hur jag känner, och om han bara vill vara vänner så är det helt okej.

....

Men nu ska jag gå, här får ni en bild på mej! :) pusssss, haha, jag sa att ja skulle vara anonym, och det är jag !:P
hahha! ;D hejhej<3

e

feelthis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0