Just to hold you in my arms

TJEEEENAAAH! Känner att jag är väldigt dålig på att uppdatera i bloggen och det kan beror på några saker, för det första så har jag väldigt mycke läxor just nu, för det andra så försöker jag spendera så mycket tid som helst med min mamma , Henrik och mina vänner och så finns det massa andra saker som jag inte orkar rabbla upp! :P

Idag har jag varit hemma från skolan, kände mej verkligen inte bra imorse, lite ont i halsen och snuvig. Och vill ju verkligen vara frisk tills på lördag då det är fest hos Fanny,. Kommer bli as skoj!!

Ojj, nu ska jag gå :D Henrik kommer nu så vi ska mysa framför TV:n och se idoL! :P byebye !:)<3

cd

feelthis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0