Why Me?

Några veckor efter att min mormor dött så började mamma bli allt piggare och piggare . Och jag kände mej mycket bättre. Hon sov inte lika mycke, och hon blev allt gladare, även jag. Det började gå bättre i skolan, än vad det gjorde när mamma bara sov. Jag började vara hemma oftare för att vara med mamma. Och efter någon vecka eller två så sov hon bara på nätterna, hon började till och med söka jobb. Jag började också ta hem kompisar, som jag aldrig gjort förut, på grund av att jag verkligen skämdes över min mamma. Men egentligen , vad hade jag att skämmas över?Jag tror det berodde på att min mamma inte var som mina kompisar mammor. Hon drack, tog droger. Medans mina kompisar mammor tog hand om sin familj, drack aldrig, osv. osv. Men nu när min mamma är frisk , så har jag berättar för mina riktiga bästa kompisar om varför dom aldrig fick komma hem till mej , och dom förstår mej verkligen! Och dom töttar mej till hundra nu ifall det skulle hända igen. Det kan hända, men jag tror inte det, mamma vet mycket bättre nu och hon vet attjag verkligen mått dåligt för det som hänt. Hon har till och med börjat hjälpa mej att hitta min riktiga pappa, för jag skulle verkligen vilja träffa han och se hur han är. :)

Fortsättning följer.

n

Ni får hare så bra tills jag skriver igen, och komentera gärna ^^

feelthis


Kommentarer
Postat av: Jenny

sv; Ja klart :)

fin blogg du har !

2009-09-03 @ 13:25:38
URL: http://jnfoto.blogg.se/
Postat av: Gossipanka

omg din text är underbar där .D

2009-09-13 @ 15:25:04
URL: http://gossipanka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0